Red Dead Redemption 2 ograniczy różnice między zadaniami głównymi a pobocznymi

Wyrazić

Hazard / Wyrazić 3 Views

W wywiadzie udzielonym serwisowi Jeuxactu, wiceprezes Rockstar - Rob Nelson - wyjawił szczegóły na temat procesu produkcyjnego Red Dead Redemption 2. Studio w szczególności skupia się na stworzeniu interesujących zadań pobocznych.

- Naszym celem jest ograniczenie różnic pomiędzy aktywnościami pobocznymi a fabularnymi. To ważne, by zadania nieobowiązkowe były zarówno przyjemne i różnorodne ale też logiczne z punktu widzenia głównego bohatera - tłumaczy Nelson w rozmowie. - Wszystko musi być naturalne, bez żadnych przejść i opóźnień, aby misje były ze sobą połączone - dodaje.

- Dla przykładu, zwykła rozmowa z postacią niezależną w obozie może doprowadzić do obrabowania banku albo wyjawić istotne informacje na temat fabuły i jej kontekstu, a przez to uruchomić misję, którą gracz wykona od razu lub po jakimś czasie - mówi deweloper.

Read more…

Comments